Oplever du en defekt på din vare?

Bare rolig - du har altid 2 års reklamationsret på varer hos Snowdays.dk

Vi ser gerne at reklamationen sker inden for en rimelig tid, dvs. at vi gerne vil hører fra dig umiddelbart efter at fejlen er konstateret og seneste 2 måneder efter. Det giver os de bedste forudsætninger for at erstatte din vare, så vi forhåbentligt har en magen til på lager - eller vi kan skaffe en hos vores leverandører.

Inden du sender din vare ind som reklamation, beder vi dig kontakte vores kundeservice med det problem, du oplever. For at kunne hjælpe dig bedst muligt, beder vi dig vedlægge et billede og/eller video samt angive dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet.

Tryk her for at sende os en reklamations mail 

Eller hvis linket ikke virker;

Send en mail til kundeservice@snowdays.dk med emnet "REKLAMATION".

Hvornår skal jeg oprette en reklamation?

Du skal oprette en reklamation, hvis du enten:

- Har modtaget en forkert vare

- Har modtaget en defekt vare

- Har modtaget en mangelfuld vare, og manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug

Hvad koster en reklamation?

Er reklamationen berettiget, betaler vi fragtomkostningerne. Det er derfor vigtigt, at du sender dit dokumentation til os - inden for 2 måneder, efter du har konstateret reklamationen.

Hvor lang tid tager en reklamation?

Vi bestræber os på at løse problemet så hurtigt som muligt! Som regel har du svar fra os i løbet af 24 timer. Hvis reklamationen er beretigget, sender vi dig en ny vare med det samme. I den nye forsendelse kommer et returlabel til reklamationsvaren, på den måde kan vi sende varen retur til vores leverandør.

Indlevering af reklamation i fysisk butik

Du er meget velkommen i vores fysiske butik på Søndergade 7, 9690 Fjerritslev (åbningstider)

Her har vi mulighed for at konstaterer fejlen og ombytte med det samme - eller bestille ny vare hjem fra leverandør.